Vaak gestelde vragen

Ferroworks Hosting » Vaak gestelde vragen

Hoe maak ik een e-mailadres aan

Met DirectAdmin kunt u eenvoudig zelf e-mailadressen en e-mail forwarders aanmaken. Een handleiding vindt u hier.

Hoe stel ik een e-mailaccount in op mijn iPad of iPhone

Via een aantal eenvoudige stappen kunt u een e-mailaccount instellen op uw iOS-apparaat. Een handleiding vindt u hier.

Heeft Ferroworks Hosting een controle paneel of een andere oplossing waarmee ik mijn website kan beheren?

Ja, Ferroworks Hosting heeft een gebruikersvriendelijke oplossing voor dit soort instellingen. Met het DirectAdmin menu kunt u bijvoorbeeld SQL-databases aanmaken, back-ups instellen, site redirecte regelen en u heeft een filemanager tot uw beschikking om de bestanden van uw website te kunnen beheren.

Kan ik zelf software toevoegen aan mijn hosting

Ja, U heeft de volledige controle over uw hosting inclusief het installaren van software. Dus het installeren van WordPress, Joomla of andere toepassingen is mogelijk. Wanneer u zelf dit soort toepassingen installeert geven wij u geen garantie over de werking daarvan. Dergelijke toepassingen vallen niet onder de service die wij bieden met onze supportafdeling.

Kan ik zien hoeveel bandbreedte en schijfruimte ik gebruikt heb?

Ja. U kunt waneer u bent ingelogd in DirectAdmin in de rechtebalk precies zien hoeveel schijfruimte u in gebruik heeft en hoeveel er nog beschikbaar is. Ook vindt u hier de door u gebruikte en resterende bandbreedte (per maand).

Kan ik indien nodig mijn abonnement opwaarderen?

Ja. U kunt te allen tijde uw abonnement opwaarderen. Het verschil tussen het bedrag dat u betaald voor het nieuwe en het oude abonnement wordt door ons aan u in rekening gebracht. U kunt opwaarderen door een mail te sturen naar support@ferroworks.nl. Naar een lager abonnement gaan is niet mogelijk binnen de contractperiode.

Wat kost meer bandbreedte?

Wanneer u de bandbreedte die hoort bij uw huidige abonnement regelmatig overschrijd dan kunt u opwaarderen naar een zwaarder abonnement. De extra kosten hangen af van het gekozen abonnement.  Het verschil tussen het bedrag dat u betaald voor het nieuwe en het oude account wordt door ons aan u in rekening gebracht.

Hoe kan ik bestanden overzetten voor mijn website?

Bestanden voor uw website moeten worden overgezet middels een FTP-programma of via de File Manager van het DirectAdmin menu. De instellingen die u nodig bent voor het maken van een ftp-verbinding met uw webruimte treft u aan in de welkomstmail die u krijgt zodra uw hosting door ons is geactiveerd.

Hoe gaat de betaling in zijn werk

Standaard is het zo dat wij u voor een periode van een jaar een factuur sturen. Het factuurbedrag maakt u vervolgens ons over met als omschrijving uw factuurnummer. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zal uw hosting door ons worden geïnstalleerd.

Is het mogelijk om andere dan .nl .com .info .org en .eu domeinen te registreren?

Nee, op dit moment biedt Ferroworks Hosting alleen deze mogelijkheden aan voor het registreren van een domeinnaam.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Klik hier voor onze algemene voorwaarden.

Wat is een domeinnaam?

Een domeinnaam is een naam in het Domain Name System (DNS), het naamgevingssysteem op internet waarmee netwerken, computers, webservers, mailservers en andere toepassingen worden geïdentificeerd.

Wat is een token?

Een token wordt gebruikt om een verhuizing van een .nl-domeinnaam te valideren. Het token bestaat uit een willekeurige tekenreeks die is vastgelegd bij een domeinnaam. Het token is twaalf karakters lang en bestaat uit cijfers en letters (kleine en hoofdletters).